گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

دوستان خوب

سلام. چند وقته واقعاً بی سفریم. ۱۵ روزه . هنوز عکسهای سفر قبلی رو نگذاشتم تو وبلاگ. اما به زودی میگذارم. دوست خوبی به نام جواد پیام گذاشته بود که گزارشاتمون ناقصه. باید به ایشان بگم به واقع سخته نوشتن همه اتفاقات سفر. تازه از اینها گذشته همه چیزهای زیبا گفتنی نیست. اما سفرنامه ها تماما بر روی کاغذ موجوده. در صورت تمایل حاضرم کپی اونها رو به دوستان بدم. خوشحالم که دوستان خوبی مانند شما دارم. راستی جا داره یادی از دوستان خوبمان آقای ادریسی و خانم یوسفی کنیم که تا به حال ۹۵۴۳ کیلومتر را در طی ۴۱۲ روز رکاب زده اند و الان در شهر  Florence کشور امریکا هستند. برایشان آرزوی موفقیت داریم.موفق و پیروز باشید.

نسیم و جعفر

 

بر سفره خداوند ( خان اورمزد )

سلام. امروز فرصتی پیش آمد تا عکس های برنامه خان اورمزد رو بگذارم. ( مرخصی در خدمت سربازی پیش آمد ) این برنامه در آخرین روزهای فروردین ماه با شرکت آقایان مهدی بابایی و آرش خزایی و محمد شاهکرم انجام شد.

در سفر

 

و ادامه....

البته عکسی از آقای شاهکرم نیست ( چون خودش پشت دوربینه . اونایی هم که جلو دوربینه تو cd که به ما داده نیست . پس ببخشید. ) بعد که داد میگذاریم تو وبلاگ.

فرتوت

کاروانسرای فرسفج

 

آرش و مهدی

برج

پس ما هم برای اینکه عرصه خالی نباشه یک عکس از برنامه نصیرآبادشو میگذاریم  ( تا اون باشه عکس از خودش به ما بده )

نصیرآباد- محمد شاهکرم

یکسال گذشت

یکسال از سفر پر ماجرای دوستان خوبمان جعفر و نسیم به دور دنیا گذشت. برایشان آرزوی موفقیت و پیروزی داریم و بی صبرانه منتظر بازگشتشان به میهن عزیزمان ایران هستیم. راه صلح پر رهرو باد.

جعفر و نسیم در جشن اولین سالگرد سفر