گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

سفری به گلستان ایران (2)

عده ای از دوستان گفته بودند چرا عکس بیشتری نگذاشتید. باید بگویم کمی اجازه بدهید تازه این پست قبلی سفری به گلستان ایران (1) بود. کم کم میگذارم. 

 

 اگه گفتین آرش کجاست

 

سفر ما از همدان شروع شد. فرهاد به تنهایی چند روز زودتر از من ( آرش خزایی ) با دوچرخه به سمت تهران حرکت کرده بود. خاطرات سفر فرهاد در این قسمت  اصلاً منتشر نشد!!! چون تنبلی کرد و ننوشت. اما مختصر توضیح اینکه از جاده ساوه گذشته بود و یک روز هم در ساوه مهمان یکی از دوستان آنادانا بود. در تهران به فرهاد پیوستم و با هم به سمت شاهرود ( با اتوبوس حرکت کردیم. ظهر روز 14 شهریور بود که به شاهرود رسیدیم. شهر قشنگی بود اما ما فرصت ماندن نداشتیم. از اینجا به بعد سفر با دوچرخه ما شروع شد. یک سره به سمت بسطام حرکت کردیم. بسطام شهر قشنگی بود اما خیلی خلوت بود. لازم به ذکر است که بسطام خیلی نزدیک شاهرود است (6-7 کیلومتر ) ناهار را روبروی بخشداری بسطام خوردیم . و برای تعامل و تقدیم بروشور های همدان و گروه آنادانا به فرماندهی انتظامی این شهر که روبروی بخشداری بود رفتم. اما استوار آنجا چندان ما را تحویل نگرفت. حرکتمان را ادامه دادیم به سمت قلعه نو خرقان . عصر همان روز ساعت 5 در آرامگاه شیخ حسن خرقانی از عرفای بزرگ ایران که در این روستا قرار دارد رفتیم. بسیار روستای قشنگ و با فرهنگی است. حتماً سری بزنید.   

آرامگاه شیخ حسن خرقانی

هنگام خروج از آرامگاه پرزن خوبی جلو در نشسته بود و به ما حلوا داد و چقدر حلوا خوشمزه بود. با توجه به اینکه کلی رکاب زده بودیم. دوست داشتیم شب را در روستای ابر باشیم و بنابر همین تصمیم حرکتمان را دادمه دادیم....

ادامه مطلب ...

سفری به گلستان ایران (1)

برنامه سفری به گلستان ایران به مسافت 360+ 320 کیلومتر انجام شد. مسافت طی شده با اتوبوس 300 کیلومتر و مسافت با دوچرخه 680 کیلومتر . طول برنامه 5 روز  و ازشهرهای  شاهرود - جنگل ابر - شیرین آباد- علی آباد کتول- کردکوی - گرگان- بندر گز- نکا و ساری انجام شد. 

فرهاد خزایی و آرش خزایی در این برنامه شرکت داشتند. شعار برنامه به یاد خورشید و به پاسداشت یاد محسن سنایی اردکانی برگزار شد.

 طبیعت فوق العاده زیبای گلستان هوش از سر هرکسی میبرد و این خاصیت این استان سرسبز است.  

جنگل ابر 

 

هر سفر یک دنیا اتفاق است . یک دنیا تجربه و یک دنیا رابطه . تو فقط باید شروع کنی . هیچگاه روستای زیبای شیرین آباد و آن همه مهربانی مردم آنجا را فراموش نخواهم کرد. صف نانوایی و دختر میوه فروش را ، مزرعه برنج و بارش باران را در شبی که در کلبه گلی خوابیدیم. هیچگاه آبشار زیبای کبودوال و آنهمه زیبایی را، منطقه عباس آباد بهشهر را ، جنگل قرق و سکوت زیبای آن و همه و همه را هیچوقت فراموش نمی کنم.  

این سفر به من زیاد آموخت.    

گلستان ایران

سفری به گلستان ایران

سلام. برنامه سفر با دوچرخه ما به استانهای سمنان، گلستان و مازندران با شعار به یاد خورشید ( محسن سنایی اردکانی) به پایان رسید. طی یکی دو روز آینده حتماً حتماً عکس ها و گزارش سفر رو هم میگذارم. فقط این رو بگم که واقعاً زیبا و خیال انگیز بود.