گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

برای بچه های محک

روز جمعه گذشته نمایشگاه (جمعه بازار ) کتاب در محل نمایشگاه های تشکل های مردمی شهرداری همدان به یادبود آقای آرش هنرآسا بانی این نمایشگاه که سال گذشته به دلیل بیماری سرطان درگذشتند برگزار شد که گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا - همدان برای یاری رساندن به کودکان مبتلا به سرطان با برپایی غرفه ای  اقدام به فروش تعدادی از کتابهای خود کرد. 

 

  ما را یاری کنید و از ما یاری بخواهید

در طول برگزاری نمایشگاه مردم همدان محبت فراوانی به ما و کودکان مبتلا به سرطان کردند و با خرید کتابها به این حرکت کمک کردند. تمامی عواید ( بهای کتاب + سود ) حاصل از فروش کتابها به زودی تقدیم موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خواهد شد . نکته حائز اهمیت این بود که یک ساعت قبل از پایان نمایشگاه یک خیر ناشناس جوان تمامی کتابهای باقی مانده را یک جا خریداری نمودند و به این وسیله تحسین همه کسانی که ایشان را دیدند ( خود بنده ) و تمامی کسانی که ندیدند ( بقیه ) را برانگیختند . برای ایشان آرزوی موفقیت و طول عمر داریم. عکسهای نمایشگاه را به زودی در وبلاگ قرار خواهم داد.    

 

 حتی کوچکترین یاری

 

میهمان ویژه

رزو پنجشنبه مهمانانی از کشور هلند داشتم. annette and edith دو تا ازا آن دوستانی که از ایشان بسیار یاد گرفتم. آنت و ادیت دو دوچرخه سوار بودند که تصمیم داشتند برای دیدار با مردم و آشنایی با فرهنگشان از هلند تا تبت را رکاب بزنند. آنت و ادیت برای کمک به کودکان کند ذهن و بی خانمان کارهایی خیریه می کردند.  

  

 

در ترکیه با یک دوچرخه سوار هم وطن دیگر آشنا شده بودند و با هم سه نفری سفر میکردند. متاسفانه اسم اقا را فراموش کردم. 

  

 

روز جمعه نیز آنها را تا 30 کیلومتری همدان به سمت ملایر بدرقه کردیم.  خداحافظی بسیار رمانتیکی داشتیم. اصلاً دوست نداشتم ترکشان کنم. چه کنم که کار فراوان داشتم و باید برمی گشتم . تا جایی که به چشم می آمدیم برای هم دست تکان  دادیم. امیدوارم باز هم این دوستان را یک روزی در نقطه ای از این جهان پهناور ببینم. ایشان تصمیم داشتند به اصفهان ، تهران ، یزد ، شیراز و در نهایت مشهد و آز آنجا به سمت ترکمنستان حرکت کنند. از دوستان دوچرخه سواری که در مسیر ایشان قرار میگیرند خواهشمندم کمکشان کنند . تا خاطره خوبی از ایران و هموطنان خوبمان در ذهن داشته باشند.