گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

دانلود چند کتاب مفید در زمینه دوچرخه سواری و طبیعتگردی

دوچرخه سواری ورزشی مفید. دانلود کنید. 

تغذیه و سلامت در طبیعتگردی . دانلود کنید 

بایسته های عمومی در طبیعتگردی . دانلود کنید. 

پزشکی کوهستان . دانلود کنید. 

ساز و برگ در طبیعتگردی . دانلود کنید. 

لیست کتابهایی در مورد کوهنوردی . دانلود کنید. 

معرفی فیلم هایی در مورد کوهنوردی. دانلود کنید.   

عبور از کویر درانجیر - فروردین 1390

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:56 http://www.mahsa-torabi.blogfa.com

سلام و درود بر آرش عزیز و ندای دوست داشتنی


آرش خیلی دلم براتون تنگ شده . درست نداجونو ندیدم اما قبلا باهاش صحبت کردم . آرش چرا تو سفرهاتون منو با خودتون نمی برید درسته که مبتدی هستیم ولی قول میدم که هرچی داداش گفت گوش کنم فکر کنم قبلا هم ثابت کرده باشم . بالارفتن از دیوار کاروانسرای فرسفج یادته گفته بریم بالا ما هم گفتیم یا علی ! غیر از اینه بگو .
خب بچه روزگار بر وفق مراد هست ؟ من که دلم گرفته یه سفر درست و حسابی دلم می خواد .برام دعا کنید .

آرش جان دست نداجونو بگیرو بیا تهران پیشم خوشحال میشم ببینمت .


دلم براتون تنگ شده

به امید دیدار هر چه زودتر


شاد و سرافراز باشید


ارادتمند شما

مهسا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد