گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

تقدیم به محسن

سلام امروز آخرین روز از بهار و یکی از غم انگیزترین روزهای تقویم برای ماست. روزی که محسن عزیز پرکشید و ما را با دنیایی از بی تجربگی هایمان تنها گذاشت.  

سه سال پیش در چنین روزی بود که چهارستون بدن مان آنچنان درد گرفت که هنوز هم کمر راست نکرده ایم. و چه درد دردناکی بود. 

گاهی اوقات حسرت میخورم به رفتنش و پیش خودم میگم کاش منم همچین سعادتی داشتم. گاهی که با خودم خلوت میکنم میبینم مرگ اون از زندگی خیلی از ما خیلی زیباتره و پیش خودم میگم خوش بحالش. محسن سنایی رفت. اما تا هستیم یادشو و لبخندهای شیرینشو و دستهای مهربانشو فراموش نمیکنیم. 

دلمون حسابی براش تنگه.  

نظرات 7 + ارسال نظر
سروناز چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 http://www.hamisheonline.com/index.php

سلام
مطلبت رو خوندم جالب بود اگر چه من خیلی کم تو وبلاگ ها نظر می نویسم ولی فکر کردم برای وبلاگ شما نمی تونم نظری ندم
من مدیر یک وب سایتم به نام همیشه آنلاین
دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم
ما تو زمینه کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می کنیم
من سرو ناز هستم و دوست دارم با هم در صورت تمایل همکاری داشته باشیم

همیشه آنلاین - قدرتمند ترین وب سایت در زمینه فراگیر پیام نور
www.hamisheonline.com
منتظر پاسخت هستم

مریم بخشایش چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:56

متاسفم که فقط شنونده خاطرات و تجربیاتی که شما دوستان با این عزیز داشتین بودم امیدوارم قدر عزیزان دریا دلی که هنوز در کنارمان هستند رو بدونیم و تا هستند با آنها باشیم که روزی حسرت این روزها رو نخوریم . هرچند دیدارش میسر نشد ولی انقدر خوبی از محسن عزیز شنیدم که انگار میشناسمش.
یادش گرامی

محمد شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:15

به قول یکی از دوستای محسن
خانه ی دوست در آن آبی آرام بلند است اکنون
خانه بی دوست مباد
دوست را باید یافت
آرش خان خوبه که امسال شما رو داریم. ایشالا همیشه خوش حااااااااااااال و تندرست و به راه باشید

حامد حسینی دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:13 http://rekabzan.blogfa.com

روحش شاد یادش گرامی

مهدی پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:56 http://www.shoorangiz.com

ز دیده گر چه برفتی، نمی روی از یاد....

همیشه یه یادت هستم محسن جان. روزگار زیبایی با هم داشتیم. یاد باد آن روزگاران یاد باد

اصغر دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:27

باغبانی پیرم.که به غیر از گلها از همه دلگیرم.کوله ام غرق غم است.عده ای بی خبرند.عده ای کورو کرند.وگروهی پکرند.دلم از این همه بد میگیرد وچه خوب ادمی میمیرد روحش شاد

نوید امینیان شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:22

محسن جان کجایی که یادت بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد