گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

یک کتاب مفید

امروز میخوام یه کتاب خیلی مفید که هیچ وقت چاپ نشده ولی پر از مطالب مفید در زمینه سفر با دوچرخه بدور ایرانه رو براتون بگذارم. سفرنامه فوق به نام 68 روز زندگی به سفر آقای محمد شاهکرم میپردازه که در سال 86 دور ایران رو رکاب زد و خاطرات اش و ماجراهات در سفرش رو به همراه ملاقاتش با برخی افراد که بهش کمک میکنند و باهاش دوست میشند رو نوشته. جذابیت این سفرنامه به جز مواردی که گفتم در ثبت دقیق اطلاعات مفیدیه که به درد همه سیاحان دوچرخه سوار میخوره. بنده ( آرش خزایی ) افتخار داشتم که مسئولیت جمع آوری و ویرایش این سفرنامه رو تو همون سالها به عهده داشتم .  امیدوارم خوشتون بیاد. 

  

68 روز زندگی - نوشته محمد شاهکرم  1386 

  

لینک این سفرنامه رو هم میتونید از اینجا داشته باشید. این لینک شامل مقدمه جناب محمد شاهکرم  و  علت همچین سفریه . مفیده اینم : 

http://www.irangardan.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=239&Itemid=3&lang=UTF-8

نظرات 7 + ارسال نظر
رامین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:52 http://www.ctir.blogfa.com

آرش عزیز
درود
سفرنامه و کتابی زیبا را معرفی و در اختیارمان گذاشتی . امیدوارم به زودی سفرنامه خودت با دوچرخه را بخوانم .

نصر شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:03

درود بر محمد شاهکرم
درود بر آرش خزایی
درود بر طبیعت و درود بر دوستداران طبیعت

شگفت زده شدم...
اجازه هست لینکش را برای دوستام بفرستم؟

حتما با کمال میل. جناب شاهکرم که مخالف نبود. من هم باعث افتخارمه. راستش این سفرنامه جزء اسناد آزاد شده است. دیدی وزارات امنیت انگلیس هر پنجاه سال یک بار اسنادشو باز میکنه؟ اینم همونطوره. بعد چهار سال باز شده و برای عموم قابل استفاده است.

حامد حسینی شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:12 http://rekabzan.blogfa.com

سلام
ممنون آرش جان
با کمال میل مطالعه میکنم چون مطمئنم خیلی چیزا میتونم از این سفرنامه یاد بگیرم

تو موفق میشی . چون میخوای. چون اهل خوندن و کشفی.

محمد یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:38

درود بر آرش عزیز
لطف تو از اولین لحظات آشنای شامل حال من شده. ممنونم که نوشته های درب و داغون من رو جم و جور کردی و سرو شکل دادی. این که مسافری مثل شما با تجربه و پر دانش این خط خطی ها رو مفید می دونه برام مایه ی افتخاره. ازت خواهش می کنم لینک سفرنومه کامل شده رو هم برای دوستان به اشتراک بزاری شاید به درد کسی بخوره.
سپاس-محمد

مریم بخشایش سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 http://safarbadocharkhe.blogfa.com

سلام بر دوستان خوبه آنادانایی
کلی لذت بردم از این گزارش سفر . دست شما و محمد عزیز درد نکنه که به این خوبی و مفصلی این گزارش رو در اختیار ما قرار دادید.
کاش شاهین رامز هم این کارو انجام میداد.
چند سال پیش یه درس خوبی از محمد گرفتم اونم این بود که اگر چیزی بلدی یا تجربه کردی بدون اینکه فکر کنی داری خودت رو برتر از دیگران نشون میدی بدون ریا در اختیار دیگران قرار بده در واقع خودت پیش قدم شو برای انتقال تجربیاتت.
امیدوارم هر جا هست حالش خوب باشه. محمد من از این رفیقت گله دارما(اآرش) آخه شماره تورو تو گوشیم داشتم که پاک شدبه آرش میگم شمارتو نمیده (داداش آرش عزیز یه سر به کامنت های قبلی بزن)
خلاصه باعث افتخار من هستید .هم محمد شاهکرم هم گروه آنادانا

مریم بخشایش سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:24

سلام دوباره
شما عید برنامه دوچرخه سواری دارید؟

نصر چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:06

از بس شیرین و خودمونی بود خیلی زود تموم شد...


اسم محسن سنایی که تو سفرنامش اومد ناخودآگاه متوجه شدم که چشمام مانیتور رو تار میبینه و سیل اشک بند دلم را با خودش برد...
محسن جان خیلی خیلی جای خالیت ما رو اذیت می کنه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد