گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

سال 1394

سلام. با تبریک فرا رسیدن سال نو و عرض شادباش به همه دوستان خوبم که در تمامی این چندسال مارو تنها نگذاشتن و به وبلاگ ما سر زدن و یا همسفر ما بودند

اغلب دوستان در طول نوروز یا به سفر میرند و یا به مطالعه در زمینه سفرهای خودشون می پردازند و یا برنامه ریزی می کنند تا در روزهای بعد نوروز و با استفاده از هوای مطبوع بهاری به سفر برن. ما اما در نوروز یک سفر  چند روزه داشتیم به استان زیبای یزد که صدالبته با دوچرخه انجام نشده و پیمایش بود. در این سفر آرش خزایی و ندا گمار زوج همراه و همیشگی گروه حضور داشتند و خاطرات زیبایی از سفرشون ثبت کردند.



اما قبل از هرچیز باید از جناب آقای نصرالله میرجلیلی بزرگوار و خانواده مهربونشون تشکر کنم که در این سفر برای ما سنگ تموم گذاشتن و حسابی مارو شرمنده خودشون کردند.




تصاویر بالا مربوط بود به غار نباتی که در این سفر ازش دیدن کردیم و در یک منطقه کوهستانی و دور از دسترس قرار داشت. 


و تصویر بالا هم نگاره های سنگی ارنان کوه در مهریز هست که بسیار برای ما جالب بود و مربوط میشد به هزاره چهارم پیش از میلاد.  کوه ارنان در فاصله یکصد کیلومتری جنوب شرقی یزد و در حوزه دشت گسترده ارنان به صورت کوهی منفرد سر برافراشته است . آنچه برای بیننده قابل توجه می باشد؛ شیوه زندگی ترسیم شده در این تصاویر و اینکه انسانهایی با تاریخ طولانی در این منطقه و سرزمین از استان یزد زندگی کرده اند می باشد.



سفر بسیار خوبی بود که تجربه ای به تجربیات ما افزود و بسیار خوشحالیم که خداوند باری تعالی یاور و یار همیشگی ما در سفرهامون کمکمون کرد تا این سفر رو  هم به سرانجام برسونیم.

, امیدوارم در سال 1394 سفرهای زیادی بریم و گزارش سفرهای زیادی براتون بذارم.