گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

سال 1394

سلام. با تبریک فرا رسیدن سال نو و عرض شادباش به همه دوستان خوبم که در تمامی این چندسال مارو تنها نگذاشتن و به وبلاگ ما سر زدن و یا همسفر ما بودند

اغلب دوستان در طول نوروز یا به سفر میرند و یا به مطالعه در زمینه سفرهای خودشون می پردازند و یا برنامه ریزی می کنند تا در روزهای بعد نوروز و با استفاده از هوای مطبوع بهاری به سفر برن. ما اما در نوروز یک سفر  چند روزه داشتیم به استان زیبای یزد که صدالبته با دوچرخه انجام نشده و پیمایش بود. در این سفر آرش خزایی و ندا گمار زوج همراه و همیشگی گروه حضور داشتند و خاطرات زیبایی از سفرشون ثبت کردند.



اما قبل از هرچیز باید از جناب آقای نصرالله میرجلیلی بزرگوار و خانواده مهربونشون تشکر کنم که در این سفر برای ما سنگ تموم گذاشتن و حسابی مارو شرمنده خودشون کردند.




تصاویر بالا مربوط بود به غار نباتی که در این سفر ازش دیدن کردیم و در یک منطقه کوهستانی و دور از دسترس قرار داشت. 


و تصویر بالا هم نگاره های سنگی ارنان کوه در مهریز هست که بسیار برای ما جالب بود و مربوط میشد به هزاره چهارم پیش از میلاد.  کوه ارنان در فاصله یکصد کیلومتری جنوب شرقی یزد و در حوزه دشت گسترده ارنان به صورت کوهی منفرد سر برافراشته است . آنچه برای بیننده قابل توجه می باشد؛ شیوه زندگی ترسیم شده در این تصاویر و اینکه انسانهایی با تاریخ طولانی در این منطقه و سرزمین از استان یزد زندگی کرده اند می باشد.



سفر بسیار خوبی بود که تجربه ای به تجربیات ما افزود و بسیار خوشحالیم که خداوند باری تعالی یاور و یار همیشگی ما در سفرهامون کمکمون کرد تا این سفر رو  هم به سرانجام برسونیم.

, امیدوارم در سال 1394 سفرهای زیادی بریم و گزارش سفرهای زیادی براتون بذارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن گودرزی سروش یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:49

سلام ودرود بر دوستان گلم...آرش وندا
بسیار فوق العاده بود واقعا لذت بردم.انشاالله فرصتی بشه در کنار شما عزیزان روزگاری رو زندگی کنم...ما که همش زنده ایم و زندگی....

tabiatgard دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:11 http://www.tabiatgard.blogfa.com

درود

دعوت نامه یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:38 http://www.abarisava.com

دوچرخه سوار عزیز

آباریس آوا ارائه دهنده انواع دوچرخه،دوچرخه کوهستان،دوچرخه شهری، دوچرخه جاده، لوازم جانبی دوچرخه و دیگر لوازم ورزشی مانند کفش ورزشی،کلاه ورزشی، عینک ورزشی بوده و نمایندگی انحصاری فوجی، کنندال و جی تی در ایران می باشد.

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات دوچرخه سواری می توانید در خبرنامه آباریس آوا عضو شده و بولتن های مجموعه را دریافت نمایید.

www.abarisava.com

پیشنهاد همکاری با نمایندگی دوچرخه یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:49 http://orchid-co.com

سلام دوست عزیز دوچرخه سوار

از بخش سایت و خدمات IT شرکت ارکید مهر، نمایندگی برندهای مطرح دوچرخه سواری، برای شما یک پیشنهاد داشتم. مطالبی که در وبلاگ خود درج می کنید بسیارخوب هستند ولی جهت افزایش تعداد افرادی که این مطالب را مشاهده می کنند و ارتباط موثر با آنها، می توانیم مطالب شما را با درج لینک وبلاگتان در بلاگ ارکید مهر که به صورت هفتگی آپدیت می شود قرار دهیم. این موضوع مطمئنا به افزایش بازدیدگنندگان شما می انجامد. جهت ارتباط دو طرفه، شما نیز آدرس وب سایتهای ارکید مهر را در بخش پیوندهای بلاگ خود بیاورید.

در صورتی که تمایل به همکاری داشتید با ایمیل بنده در ارتباط باشید.

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد