گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

یاد یاران

سلام . دوست دارم دوباره به همه دوچرخه سواران ایرانگرد سلام کنم و به همه آنها خسته نباشید بگویم . از همه شما دوستان هم تقاضا دارم جای ما را در وجب به وجب این خاک ارزشمند که هستند خالی کنند .  همه شما دوستان را دوست دارم و برای همه شما آرزوی موفقیت دارم . و برای همه کسانی که از ابتدا تا به امروز در این رشته ورزشی تلاش کرده اند و امروز و شدیداً نیازمند راهنمایی هایشان هستیم خدا قوت گفته و دستهایشان را می بوسم . آقای سعید سعیدی چند وقت قبل پیام دادند که آقای تاجران خراسانی هستند و در مشهد زندگی میکنند که به این وسیله تصحیح میکنم . چون عکس برای آپلود زمان زیادی میبرد تغییر داده نشد.

دوستان آنادنا

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام دوستان . همراهان و همسفران ما .

حسین اکبرزاده دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 http://www.santana1899.blogfa.com

سلام دوستان کار بسیار جالبی بود این تصاویر فقط اگر عکسها با کیفیت بالا و لینک به وبلاگ بچه ها بود عالی میشد.دستتون درست بای.

محسن یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:03 http://cycletourism.blogfa.com/

سلام
همیشه شاد و سربلند باشی

مریم بخشایش یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 15:35 http://safarbadocharkhe.blogfa.com

سلام به همراهان سفر ما
امیدوارم خوبه خوب باشید. من شرمنده ام که جواب اس ام اس ندادم. سیم کارتم فعلاً‌ گم شده . ماامروز به زنجان رسیدیم و الان در زنجان هستیم . مناسفانه در قزوین خیلی معطل شدیم و مجبور شدیم ۳ روز در قزوین بمونیم و دیگه همدان نمیتونستیم بیاییم. دوست داشتیم حداقل برای دیدین دوستان آنادانایی خوبمون به همدان میامدیم . بچه هایی که با شما ملاقات داشتند خیلی تعریف شما رو کردند. امیدوارم در سفر های بعدی با هم همرکاب شویم. اینجا هوا خشک و سرده.به امید دیدار . باز هم سر میزنم

عسگری چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 17:43 http://hamrekab.blogfa.com

همرکاب سلام
از پست زیبای شما کمال تشکر.
اگر امکان دارد وجه تسمیه اسم گروهتان را می خواستم بدانم
(آنادانا)
با تشکر
عسگری

قدیر اکبری شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:41

ای داد. عکسش نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد