گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

شوق دیدار

شوق دیدار

سلام . همانطور که در پست قبلی گفته بودم چند روزی به تهران رفتم .( به دلیل بیماری پدر ) که واقعاً ناراحتم کرده . پدر از کوهنوردان خوب ایران هستند که تمام قله های مهم این خاک پاک رو درنوردیدند ، بنابراین ضعف ایشان ضعف تمام جامعه کوهنورد و طبیعت گرد استان همدان است . از همه دوچرخه سواران و کوهنوردان دوست داشتنی استدعا دارم برای ایشان دعا کنند تا دوباره بتواند به دیدار کوه های زیبای ایران برود .

 

پدر صخره نورد

 

در تهران به سراغ آقای محمد شاهکرم دوست خوبم و از دوچرخه سواران خوب سایکل توریست رفتم و ایشان لطف و صفا را در حق بنده تمام کردند . از خاطرات بودن با ایشان میتوان به رفتن به تالار وحدت و تماشای تئاتر زیبای شمس پرنده اشاره کرد که واقعاً لذت بردم . باید از مادر و خواهر بزرگوار ایشان به خاطر غذای خوشمزه ای که تدارک دیده بودند و از پدر باصفایشان و همچنین از عموی گل و برادر خوبشان تشکر کنم . شبی که مهمان منزل محمد بودم تا دیر وقت به تماشای عکسهای سفر دور ایران پرداختیم و شب بسیار رویایی را گذراندیم .

 

روزهای بعد هم کم مزاحم محمد نبودم . در کل لحظات خوبی را با او گذراندم .  چقدر گوش موسیقیایی خوبی دارد . موسیقی خوب گوش میدهد. اما با تمام این وجود دوست ندارد زیاد حاشیه داشته باشد و به قولی با اینکه برای ما انسان بزرگی است برای خودش زیاد بزرگ نیست و همین اخلاق او ما را دیوانه خود ساخته .

 

در آرزوی دوباره رفتن

 

در یک کلام محمد را باید دید . محمد نوشتنی یا گفتنی نیست .

روز پنجشنبه هم قرار بود به دیدار آقای یاشار نظمی بروم که متاسفانه نشد . اما اواخر آذر که دوباره به تهران میروم دوست دارم به دیدار یاشار نظمی و خانم مریم بخشایش بروم. البته اگر خانم بخشایش این پست را مطالعه میکنند از ایشان خواهش میکنم شماره تلفن جدیدشان را بدهند تا بتوانم در یک فرصتی که مزاحم او هم نباشیم هماهنگی کنیم و به دیدارش برویم . باز هم برای همه دوستان سایکلتوریست آرزوی موفقیت دارم و دوست دارم تک تک ایشان را از نزدیک ببینم .

نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:41 http://www.mahshid-jkd.blogfa.com

سلام
اولین برخورد من با سایت شما خوندن خبر ناراحتی پدرتان بود.امیدواره که پدر شما و همه پدر های ناخوش دنیا هرچه زودتر بهبودی پیدا کنن و برگردن پیش خونواده هاشون...
.
.
.
راستی شما فرم نظر خواهی قشنگی رو انتخاب کردین...آدم دلش شاد میشه اونهم به نام شوق دیدار...
موفق باشید

مریم بخشایش یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:11

سلام دوستان
هزار بار شرمنده. بعد از برگشتن کمی سرم شلوغ بود و به کارهای عقب افتاده رسیدم. خوشحال میشم اگر دوباره تشریف بیارید تهران در خدمتتون باشیم و اگر بشه این دیدار رو با بقیه دوستان سایکلتوریست که در تهران ساکن هستند هماهنگ کرد که خیلی بهتر میشه. از جمله آقای محمد شاهکرم که بسیار بسیار ذکر خیرشون رو در وبلاگتون خواندیم.من شماره ام را به ایمیل شما میفرستم. به امید دیدار. البته شماره من رو یاشار نظمی هم داره.

قدیر اکبری شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:52

شاد باد پدر کوه نورد بزرگ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد