گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

دشت شقایق

گاه گداری من هم به دستای سوخته ام نگاه میکنم و یاد همه اونهایی که با هم بودیم می افتم. 

  

دشت شقایق 

خدا رو شکر میکنم که این برنامه هم به خوبی و خوشی انجام شد و تونستم گامی کوچک در مسیر رسالت انسانی ام بردارم. گزارش کلی برنامه رو خانم یوسف پور در وبلاگش گذاشته. سعی می کنم اونهایی که نگفته رو بنویسم. 

 

از حدود یک ماه قبل بعد از برنامه مرنجاب به این فکر افتاده بودم که با توجه به فصل بهار و سرسبزی منطقه ما در اردیبهشت ماه یک برنامه با کمک دوستان بریزم و ضمن لذت بردن از طبیعت از تجربیات اونها هم استفاده کنم. پیشنهاد ساخت یا تجهیز یه کتابخانه روستایی از اونجا شکل گرفت که به یاد مدرسه ای افتادم که در کاشان شب رو در اونجا گذرانده بودم و مهربانی ها و صمیمیتی که در اونجا حس کرده بودم و یاد کودکی خودم افتادم که در همین کلاس ها می نشستم و درس می خواندم . من کتابهای غیردرسی ام رو بیشتر دوست داشتم. چون برای خوندنشون زور بالا سرم نبود و با علاقه و با پول توجیبی خودم اونها رو میخریدم و همیشه برای بیشتر خواندن تشنه بودم. اما کتابهای در دسترس من همیشه علوم روز نبود . بنابراین به این فکر  کردم که بچه های روستاها چه میکنند!!  

  

کاروانسرای فرسفج

 

و تصمیم گرفتم که هر طور شده یه مدرسه روستایی رو با کمک دوستانم تجهیز کنم. راستش رو بخواهید خیلی دوندگی کردم تا تونستم مجوز آموزش وپرورش قلقل رود رو بگیرم و به خانم زندیه مدیر محترم مدرسه خدیجه کبری میانده برسونم. اما چون واقعاً میخواستم خدا هم کمکم کرد.  

با دوستانم در سراسر ایران تماس گرفتم و خیلی ها اعلام آمادگی نسبی و قطعی کردند. اما دو روز به برنامه مونده بود که همه بچه های تهران کم لطفی کردند و بهانه هایی آوردند و نیومدند. عدالت هم از قم ساعتها نشسته بود تو ترمینال که ماشین پیدا کنه که متاسفانه موفق نشده بود.  

علی اومد و سپیده و همه بچه های زنجان به جز بابای بنیامین کوچولو که براش آرزوی روزهای خوب می کنم و امیدوارم مشکلاتش حل بشه.    

در راه

 

بالاخره حرکت کردیم و رفتیم . مسیر رو بارها چک کرده بودم و میدونستم خیلی زیباست و از اینکه دوستانم هم خوشحال بودن و از اومدنشون راضی من هم خوشحال شدم. 

شبی که در کاروانسرا خوابیدیم غیر قابل وصفه . شب پر ستاره ای که زیبا و رویایی بود. شاید تا به حال 20 دفعه به کاروانسرای فرسفج  رفته بودم اما همیشه آرزو داشتم شبی تو یکی از حجره ها بخوابم که تو این سفر به آرزوم رسیدم.  

ساکن دشت شقایق

آقای سلیمانی و خانم یوسف پور ، سهیلا و مسعود و جناب حسینی ، علی و سپیده و همراه همیشگی فرهاد همه و همه عالی بودند و از همه شان چیزهای زیادی یاد گرفتم. 

خوشحالی بچه های مدرسه و مدیر ( خانم زندیه ) و تلاش بچه های طبیعتگرد از همه چیز برام ارزشمند تر بود. سفر خیلی خیلی خوبی بود که رفتیم و به دوستانمون اضافه شد.  

خدا رو شاکرم که کمکمون کرد تا این بار هم بدون حادثه برنامه مون رو اجرا کنیم.    

 

خدا را شکر

 

از همه کسایی که اومدند متشکرم و  برای همه اونهایی که نتونستن بیایند آرزو میکنم دوباره فرصت تکرار فراهم بشه تا بتونم در خدمت اونها هم باشم.

نظرات 16 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 20:13

روزتون بخیر دوست عزیز.

ارسال اس ام اس رایگان به 3000 نفر یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:10

سلام دوست عزیز . با عضویت در این گروه میتونی 3000 اس ام اس رایگان از اینترنت به موبایل دوستات بفرستی.

اینم ایدی من کاری داشتی در خدمتم . sahar_tala59

اینم آدرس گروه :

http://www.tejaratshop.com/modules.php?name=News&file=article&sid=338

فروش نرم افزار ارسال نظرات به صورت دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 00:28

درود بر شما وبمستر پارسی زبان عزیز ....

بدون شک در چند ماه اخیر با سیل شیوه جدید تبلیغات اینترنتی در بخش نظرات وبلاگهای پارسی زبان مواجه شده اید . این روش نوین توسط نرم افزار خاص ارسال کامنت (نظرات) انجام می پذیرد.

این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه همکاران عزیز ما ، دارای مزایایی هست که طبق لیست زیر بیان می شود :
الف – سرعت بالا و بدون هیچ افت سرعتی در خطوط شما
ب – بدون نیاز به وارد کردن کد امنیتی { تمام نرم افزارهای مشابه برای وارد کردن نظر نیاز به وارد کردن کد امنیتی دارند ، در حالی که نرم افزار ما به صورت کاملا اتوماتیک این کار را انجام میدهد ، و فارغ از هر گونه دخالت شما در امر ارسال نظرات هست }
ج – امکان استخراج لیست وبلاگهای تازه به روز شده
د – امکان استخراج وبلاگهای بلاگفا بر اساس موضع بندی های خود پرتال اصلی
ه – پشیبانی کامل و بی نقص ما در 24 ساعت شبانه روز و رفع نقایص احتمالی نرم افزار در آینده
و - و از همه مهمتر پشتیبانی از سرویس های وبلاگ دهی زیر :

بلاگفا – پرشین بلاگ – میهن بلاگ – بلاگ اسکای

نکته مهم : این نرم افزار طوری نوشته شده است که شما خریدار محترم نیز توانایی فروش آنرا به هر چند نفر که بخواید دارید . پس نرم افزاری انحصاری نیست و خریدار آن مالک بی چون و چرای آن محسوب خواهد شد .


1 – لینک آموزش تهیه لیست توسط نرم افزار :

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Sendblog1.swf&album=0&fullsize=1

2 – لینک آموزش ارسال نظرات به صورت انبوه :

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Sendblog.swf&album=0&fullsize=1

تنها قیمت این نرم افزار کارت شارژ همراه اول به مبلغ 10.000 تومان می باشد . که روال دریافت آن هم اینطوری هست که شما با ارسال شماره سریال کارت شارژ به همین قیمت به آدرس ایمیل ما { spamer.blog@gmail.com } بلافاصله نرم افزار را دریافت خواهید نمود . در کمتر از 3 ساعت .
نکته : این پیغام نیز به صورت اتوماتیک وار توسط خود این نرم افزار برای صدها وبلاگ پارسی زبان ارسال گردیده است . که همانا نشان از کارایی و قدرت این نرم افزار می باشد .

سهیلا دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:40

نمی دونی از اینکه با خانواده خوب و دوست داشتنی خزائی آشنا شدم چقدر خوشحالم. بسیار از ایزد یکتا سپاسگذارم که شما رو واسطه کرد برای اومدن ما و دیدن زیبایی ها . باز هم ممنون.

عابدینی دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 http://www.peyamnama.blogfa.com

سلام بر دوست گرانقدرم آرش جان

بسیار خوشحال شدم که سفرتون به این زیبایی و بدون هیچ خطری به پایان رسید و دوستان نازنین از شهرهای مختلف دراین سفر همرات بودن
با اینکه اونجا نبودم ولی توصیفات خوب شما و خانم یوسف پور من رو هم در عالم خیال همراه شما کرد که امیدوارم روزی به واقعیت بپیونده.
ایده کتابخونه ات هم فوق العاده بود
آفرین بر تو و همه دوستانت

گروه انسانهای سبز GPG چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 15:36 http://gpgir.blogfa.com

زندگی کن و بگذار دیگران نیز زندگی کنند و هر کس خدای خود را بپرستد تا کمتر اذیت و آزار شود .

(فرازهای از سخنان بزرگ انسان تاریخ بشریت کوروش کبیر)


دور دنیا با پای پیاده برای اولین بار در تاریخ توسط یک گروه ایرانی با پیام عشق ، صلح و عدالت برای زندگی در اعتراض به فقر ، بی عدالتی ، تبعیض انسانی ، سوء استفاده از کودکان ، جنگ و کشتار انسانهای بیگناه
(حرکتی نو برای رسیدن به اتحاد ملی و مبارزه بر علیه بی عدالتی و تبعیض انسانی)

از تمام سبز اندیشان به دور از هر گونه نگرش سیاسی ، نژادی و دینی در یک اعتراض خودجوش مردمی برای رسیدن به یک هدف انسانی دعوت بعمل می آید .(به جمع حامیان طرح کمربند صلح جهانی بپیوندید)
سبز باشیم سبز زندگی کنیم تا در عشق گذشت و انسانیت در جامعه زنده بماند.


الفبای گروه انسانهای سبز GPG
الف: انسانیت
ب: بخشش
پ: پندار نیک
ت: تبادل افکار
ث: ثبات جهانی
ج: جنبش مردمی
چ: چالش های انسانی
ح: حقوق بشر
خ: خودسازی
د: دوستی
‌ذ: ذوالقرنین (کوروش کبیر )
ر: رهائی خلق
ز: زندگی
ژ: ژرف اندیشی
س: سربلندی
ش: شهامت
ص: صلح طلبی
ض: ضابطه جوئی
ط: طاقت
ظ: ظلم ستیزی
ع: عدالت جوئی
غ: غیرت
ف: فقر زدائی
ق: قانونمندی
ک: کردار نیک
گ: گفتار نیک
ل: لیاقت
م: مبارزه
ن: نوع دوستی
و: وارستگی
ه: هم اندیشی
ی: یک دلی


از دنیائی که انسانیت ، گذشت و عشق در آن رو به فراموشی است بیزارم و قسم یاد میکنم تا آخرین نفس تلاش کنم همنوعانم را از این گرداب ویرانگر نجات دهم حتی یک نفر را چون باهم میشیم دو نفر .(س . م . ط)

با هم برای هم

با تشکر برایتان سربلندی و موفقیت آرزومندیم .

Green People Group

یوسف پور چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:12 http://www.azadwoman.blogfa.com

سلاممممممممممممم.خوبید؟خانواده خوبن؟

همرکاب (حسن - ریحان - آروین ) جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 http://hamrekab.blogfa.com

سلام آرش جان
گرچه نتوانستیم با شما بیاییم . باور کنید در طول مسیر دل و فکر ما با شما بود .

فرهاد سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 http://www.doga.blogfa.com

سلام عکس های مسیر نوکیان به ماسوله رو گذاشتم.یه سری بزنید.

ایرانگرد! چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:48 http://WWW.BEINABEIN.COM

زنده باد
نمی دونم از کجا به این صفحه رسیدم اما کاری که کردید حرف نداشت
دم شما و همه همراهانتون گرم
شاداب و پرنشاط باشید

برادران سایکلتوریسم جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 http://brothercycletourism.blogfa.com/

با سلام

ما آپ هستیم . منتظر شما هستیم .

موفق باشین

باشگاه ورزش های کوهستانی راسخ چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 16:28 http://rasekh-bike.blogfa.com

سلام وبلاگ خوب و مفیدی داشتید
به وبلاگ ما هم سر بزنید
نظر یادتون نره

سه تار جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:34 http://www.alone22setar.blogfa.com

درود بر شما...من هم ساکنان یکی از شهرستانهای استان همدان هستم..خیلی دوست دارم به جمعتون ملحق بشم...اگه ممکنه به وبلاگ من سر بزنین و راهنماییم کنین...ممنون...شاد باشید

سه تار جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:38 http://www.alone22setar.blogfa.com

درود بر شما...من هم ساکنان یکی از شهرستانهای استان همدان هستم..خیلی دوست دارم به جمعتون ملحق بشم...اگه ممکنه به وبلاگ من سر بزنین و راهنماییم کنین...ممنون...شاد باشید

ارژنگ چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:59 http://www.jadeha.mihanblog.com/


سلام؛

دوست عزیز وبلاگ جاده ها با سفرنامه ی مشهد (البته با 2چرخه!) به روز شده است. خوشحال می شویم نظرات خود را برای ما به یادگار بگذارید.

با تشکر - علی ارژنگ و مرتضی احسانی

دوچرخه سواران کلهر پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:30

سلام وتشکر از برنامه های زیبای شما

خوشحال میشیم که از تجربیات شما دوستان عزیز استفاده کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد