گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.
گروه  دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

گروه دوچرخه سواری و طبیعتگردی آنادانا- همدان

هرکجا سازی شنیدی ، شعر و آوازی شنیدی، از دلی رازی شنیدی ، یاد ما کن.

نظر شما چیه

این مطلبی که دارم مینویسم شاید زیاد به دوچرخه سواری و طبیعتگردی مربوط نباشه. اما خوب ما مینویسیم که درد دلمون رو بگیم . بعدش ما قبل از اینکه طبیعتگرد باشیم انسانیم. 

 چند وقتیه کمی در مورد مسائل زندگی دچار سردرگمی شدم و دلیل اون هم نفهمیدن بعضی چیزهاس. مثل اینکه چرا بعضی چیزا برای ما انسانها  اینقدر مهمه در صورتی که اصلاً مهم نیست. همش به این فکر میکنیم تا جایی که زندگی ما به خطر نیافته مشکلی وجود نداره ولی امان از زمانی که یه مشکلی برای شخص ما میافته. اونوقته که دادمون به هوا میره که : آی خدا همه چیز خراب شد. خوب روشن تر بیان میکنم .   

 گنجشک ها وقتی میخوابند پاهاشون رو به سمت هوا میدن ! بعضی ها اعتقاد دارن گنجشک میترسه آسمون به سرش خراب بشه و این کارو میکنه که با پاهاش اونو نگه داره ! درست یا غلط بودن این اعتقاد رو کارش ندارم اما به نظر شما خیلی از ما هم مثل گنجشک ها نیستیم.  

از طرفی فکر میکنیم هر لحظه آسمون در حال فرو افتادنه و از طرفی هم فقط میخواهیم خودمون رو نجات بدیم . غافل از اینکه پاهای ما خیلی کوچیکه و حتی نمیتونه خودمون رو هم نجات بده.  

خیلی از ما انسانها وقایع مهم رو کوچیک میبینیم و از اتفاقات کوچیک غول میسازیم و بعدش هم ازش میترسیم . آیا درد مشترکی بین ما آدمهای دنیا وجود داره ؟ چه چیزی مهمه ؟ مبارزه با بیسوادی و جهل ؟ ریشه کن کردن فقر ؟ مبارزه با پدیده گرم شدن زمین ؟ تنهایی انسانها و یا بیماری های همه گیر ؟ 

نقش من و شما چیه ؟  

نظر شما چیه ؟

 

نظرات 8 + ارسال نظر
هات چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:15

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

فداکار پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:58

آرش عزیز
درود بر شما
ببخشید از تاخیری که داشتم . پیگیر پروژه ماشین بودم . انسان موجودی مادی است و وابسته کامل به ماده . شاید به همین خاطره که از تغییرات محیط زیاد خوشش نمی یاد چون امکان داره ثباتش را بخطر بیاندازد . به همین دلیل سعی میکنه تا آنجا که حالش رو داره با آن تغییرات مبارزه کنه . ولی کو حال. از بسکه مشکلات داری فقط خیس شدن لباسات رو وقتی هوا گرم است حس می کنی و یه کمی شکایت اون هم نه به هوا بلکه با بد اخلاقی با اطرافیان . و نمونه های دیگر . شاید بخاطر اینه که بعضی اوقات فکر می کنیم دنیا با ما در حال جنگه و باید در مقابل آن بایستیم . این جنگ هر چیزی می تونه باشه مثلا همین توصیفی که شما کردید . ولی هیچی بهتر از مسالمت و آشتی با دنیای مادی نیست . به نظر من هیچ وقت نباید با هم جنس خودت کشتی بگیری چون اگه این کارو کردی چه ببری و چه ببازی آن صفت مادی تو است که در مبارزه اومده نه عقل تو . پس بیایید شادی خود را با دیگران تقسیم و در غم دیگران خود را شریک بداریم و دستگیر نیازمندان باشیم .فقط اینو بگم که باید از مادی بودن بیرون بیاییم و انسانیت رو پیشه کنیم و این قوانین رو هیچ وقت فراموش نکنیم :
گفتار نیک
رفتار نیک
کردار نیک

[ بدون نام ] شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:45

دردهای مشترکه انسانها زیاده اما تحمله پذیره اونها کمتره

پس

تحمل هامون رو باید افزایش و آگاهی هامون رو زیاد کنیم تا . . .

یوسف پور شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:15 http://www.azadwoman.blogfa.com

سلام.جناب آقای آرش اگر منظورتون از اون گنجشگ منو امثال منیم باید خدمتتون عرض کنم خیلی وقته دنیا روی سرمون خراب شده و خیلی وقته که ما زیر خروارها اوار داریم زندگی میکنیم.اگر در کامنت قبلی بهتون گفتم تو این حالو احوال این چه پستیه که گذاشتی دلیلش سوالی بود که دیروزش از من پشت تلفن پرسیده بودی.جناب ارش تو دو هفته ای که تمام شعور و احساس ادمای این مرزو بودم به سخره گرفته شده بود در تمام طول دو هفته ای که نفس کشیدن برای همه سنگین شده بود در طول دو هفته ای که خیلی از خانواده ها برای به قدرت رسیدن دیگران داغدار شدن و عزیزترینهای خودشونو از دست دادن من و امثال من که گنجشگ وار فکر میکنیم نمیتونستیم به گرم شدن زمین و گرفتاریهای بعدش فکر کنیم.هر سخن جاییو هر نکته مکانی دارد عزیزم.پس دلخور نباش.درسته مسله ای که بیان کردید خیلی مهمه ولی نه زمانی که ادم از نفس کشیدن خودش هم بیزار شده باشه(منظورم این اواخر و اتفاقاتش بود)موفق باشید

سلام خانم یوسف پور عزیز . من اصلاً عادت ندارم حرف دو پهلو بزنم و اگر از کسی ناراحت باشم رک و راست بهش میگم . پس در نتیجه دوست ندارم از حرف های من سوء برداشت بشه. ضمناً همین امروز هوای همدان آنچنان غبار آلوده که صدها نفر بچه و پیرمرد و پیرزن نمیتوانند از خانه خارج بشند و تنفس به معنی واقعی سخت شده.
کافیه به اخبار یه نگاهی بندازید.
همین الان آنچنان گرد و خاکی دارم تنفس میکنم که سردرد دارم و من تنها کسی نیستم که اینطوریم.
لااقل تا 30 سال گذشته همچین چیزی به یادم نمیاد و پدرم هم تا 50 سال گذشته.
به نظرتون این عوارض چیه ؟

همرکاب(حسن-ریحان-آروین) یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:09 http://hamrekab.blogfa.com

بودن ترس نشونه نبودنه یه چیزی تو وجوده منه . باید وجودم پر بشه تا جایی برای ترس نمونه .
سهمم تغییر خودمه البته وقتی متوجه شدم نیاز به تغییر دارم . سهمم اینه که آگاه بشم .اول از خودم . اونوقت شاید تغییری واسه دیگری هم اتفاق بیوفته . شاید ...

عابدینی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:45 http://www.peyamnama.blogfa.com

سلام آرش جان
می بخشی که نظر دادم ولی اسمم رو فراموش کردم بذارم
بی زحمت تحمله پذیره را به تحمل پذیری تغییر بده
پاسخی که دادم خیلی کوتاه و مختصر بود ولی منظورم این هست که انسان ها با کنار گذاشتن اختلاف ها و کینه توزی ها و افزایش آگاهی هاشون در خصوص مسائل مهم زیست محیطی و دیگر بحران های متعلق به کره زمین هستش که می تونن به مشکلات اشاره شده غالب بیان نه اینکه به دنبال دشمن آفرینی باشن
متاسفانه در کشور ما ما نه تنها روابط مون رو نتونستیم با دیگر کشورها درست بکنیم بلکه در داخل هم وضعیتمون بدتر هستش پس. . .

آرش سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:14

سلام دوست خوبم.
قبلا هم به وبلاگت اومده بودم و نظر داده بودم.یادت؟
گفته بودم:
------------------------------------------------------
با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
اگه موافقی من رو به اسم بهترین سایت ایرونی لینک کن و بعد خبرم کن.آدرس بلاگتم حتما بذار.اگه سایتم به هر دلیلی بسته بود به بلاگم بیا:
www.arash-soft.blogsky.com
---------------------------------------------------------
حالا اگه من رو لینک کرده باشی در صفحه:
http://www.zavyeh.com/?do=cat&category=16
لینک شدی.
هم چنین در صفحه:
http://www.zavyeh.com/index.php?do=static&page=freindlink

ودر صفحه اول این بلاگ که پیج رنکینگ 2 داره:
http://easydownlder.blogsky.com
و در صفحات اول دهها بلاگ دیگه که ممکن با جستجو اسم بلاگتون در گوگل و یاهو و.... خیلی از اونها را ببینید!!!

اگه منو لینک کردی و لینکت نبود حتما خبرم کن.

آرش مدیریت سایت زاویه
www.Zavyeh.com
www.Arash-soft.blogsky.com

فداکار پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:41

درود بر دوستان عزیز بخصوص آرش جان
با خواندن گل گویه های دوستان لازم شد مطلبی جالب را بیان کنم :
در بعضی از کشورهای شیطان بزرگ برای آمادگی جسمانی و روحی نیروهای شیطانی ( دفاعی و انتظامی ) پس از انجام تمرینات سخت و برخوردهای فیزیکی و روحی یک کاغذ سفید به کارآموز می دهند و از او می خواهند که یک نقاشی عاطفی بکشد .
خوب فکر کنید بعد از این همه فشار و سختی آن نقاشی چه خواهد شد .
نتیجه گیری از این عمل آن است که به کارآموز یاد می دهند پس از برخورد با سختی ها و ناملایمات اگر به موضوعی برخورد کرد که باید به عقل و دل مراجعه کنید و عاطفی باشید چگونه می تواند این تغییر را در خود ایجاد کند .
پس بیایید هر کاری را در جا و زمان خودش به آن بها دهیم نه اینکه به خاطر بعضی مسائل که حتی اگر خیلی خیلی خیلی مهم هم باشند از دیگر مسائل بگذریم . یادمان نرود :
گفتار نیک
رفتار نیک
کردار نیک
با تشکر و احترام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد